Reklamačný poriadok
REKLAMAČNÝ PORIADOK
Spoločnosti AKM REALITY PLUS , s.r.o., so sídlom: J. Kozáčeka 2 , 960 01 Zvolen, IČO:44 121 938, DIČ:20 22 597 379, Zapísaný: Obchodný register Okresného súdu Banská Bystrica, oddiel Sro, vložka č. 14712/S, Štatutárny orgán (konateľ): Ladislav Krahulec
- Spoločnosťou sa rozumie právnická osoba s názvom AKM REALITY PLUSl, s.r.o., so sídlom: J. Kozáčeka2 , 960 01 Zvolen, IČO: 44 121 938, DIČ: 20 22 597 379,, Zapísaný: Obchodný register Okresného súdu Banská Bystrica, oddiel Sro, vložka č. 14712/S, Štatutárny orgán (konateľ): Ladislav Krahulec
- Klientom sa rozumie akákoľvek fyzická alebo právnická osoba, ktorej spoločnosť AKM REALITY PLUS r.o. poskytuje služby na základe vyššie uvedeného predmetu činnosti
- Ak klient usúdi, že služby poskytované príslušnou spoločnosťou sú nevyhovujúce alebo bude mať k vykonávaniu obchodného prípadu iné výhrady, je klient oprávnený uplatniť výhradu (ďalej len „reklamácia“), a to nasledovne:
- Poštou na adresu: J. Kozáčeka 2, 960 01 Zvolen
- Elektronicky na adresu: info@akmkapital.sk
- Telefonicky na čísle: 0905 285 610
- Spoločnosť spíše s klientom o každej reklamácií, ktorá je u nej uplatnená, reklamačný protokol v papierovej forme. Rovnopis alebo kópiu reklamačného poriadku si ponechá aj klient podávajúci reklamáciu.
- Klient je povinný uplatniť reklamáciu písomne s vlastnoručným podpisom a je povinný ju určito, zrozumiteľne, správne a presne uviesť reklamované skutočnosti, ktoré namieta a svoje tvrdenia aj vierohodným spôsobom dokázať - preukázať, najmä predložením právne relevantných dokladov, ktoré je povinný obstarať na svoje vlastné náklady. Klient je ďalej v tejto reklamácii povinný uviesť aj práva, ktoré týmto spôsobom voči spoločnosti uplatňuje a ktoré nie je oprávnený neskôr meniť bez súhlasu spoločnosti.
- Spoločnosť klientovi podávajúcemu reklamáciu potvrdí prijatie reklamácie.
- Spoločnosť preskúma opodstatnenosť reklamácie a uzná ju ako oprávnenú, alebo neoprávnenú.
- Klient je povinný spoločnosti poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť na objasnenie reklamovanej skutočnosti.
- Vybavenie reklamácie uskutoční spoločnosť najneskôr do 30 dní odo dňa prijatia reklamácie.
- Pokiaľ spoločnosť uzná reklamáciu za oprávnenú, poskytne klientovi náhradu vo forme zľavy na reklamovanú službu alebo iné plnenie.
- Neuznané reklamácie oprávňujú klienta na podanie žiadosti o opätovné preskúmanie oprávnenosti reklamácie do rúk konateľa spoločnosti, ktorý reklamáciu znovu posúdi a svoje rozhodnutie oznámi klientovi.
- Ostatné právne vzťahy medzi spoločnosťou a klientom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom, sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi spoločnosťou a klientom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území SR, a to v tomto poradí.
- Spoločnosť spracováva osobné údaje v zmysle zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
- Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 01.01.2013
Reklamačný formulár
Spoločnosti AKM REALITY PLUS , s.r.o., so sídlom: J. Kozáčeka 2 , 960 01 Zvolen, IČO:44 121 938, DIČ:20 22 597 379, Zapísaný: Obchodný register Okresného súdu Banská Bystrica, oddiel Sro, vložka č. 14712/S, Štatutárny orgán (konateľ): Ladislav Krahulec
Dátum podania reklamácie: .........................
Údaje o maklérovi, ku ktorému sa reklamácia vzťahuje:.............................................................
Typ transakcie, ktorá bola zrealizovaná: □ predaj □ prenájom □ kúpa
Špecifikácia nehnuteľnosti: .........................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Údaje o osobe, ktorá podáva reklamáciu (meno, priezvisko, adresa, kontakt, email):
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Vecný obsah reklamácie (vyplňuje osoba, ktorá podáva reklamáciu). Špecifikujte tiež pochybenie v konaní makléra alebo samotnej realitnej kancelárie.
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
V.........................,dňa ......................... ......................................................................
Podpis osoby, ktorá podáva reklamáciu