0905 285 610

REKLAMAČNÝ PORIADOK

Spoločnosti AKM REALITY PLUS , s.r.o., so sídlom: J. Kozáčeka 2 , 960 01 Zvolen, IČO:44 121 938,  DIČ:20 22 597 379, Zapísaný: Obchodný register Okresného súdu Banská Bystrica, oddiel Sro, vložka č. 14712/S, Štatutárny orgán (konateľ): Ladislav Krahulec

  1. Spoločnosťou sa rozumie právnická osoba s názvom AKM REALITY PLUSl, s.r.o., so sídlom: J. Kozáčeka2 , 960 01 Zvolen, IČO: 44 121 938, DIČ: 20 22 597 379,, Zapísaný: Obchodný register Okresného súdu Banská Bystrica, oddiel Sro, vložka č. 14712/S, Štatutárny orgán (konateľ): Ladislav Krahulec
  2. Klientom sa rozumie akákoľvek fyzická alebo právnická osoba, ktorej spoločnosť AKM REALITY PLUS r.o. poskytuje služby na základe vyššie uvedeného predmetu činnosti
  3. Ak klient usúdi, že služby poskytované príslušnou spoločnosťou sú nevyhovujúce alebo bude mať k vykonávaniu obchodného prípadu iné výhrady, je klient oprávnený uplatniť výhradu (ďalej len „reklamácia“), a to nasledovne:
  • Poštou na adresu: J. Kozáčeka 2, 960 01 Zvolen
  • Elektronicky na adresu: info@akmkapital.sk
  • Telefonicky na čísle: 0905 285 610
  1. Spoločnosť spíše s klientom o každej reklamácií, ktorá je u nej uplatnená, reklamačný protokol v papierovej forme. Rovnopis alebo kópiu reklamačného poriadku si ponechá aj klient podávajúci reklamáciu.
  2. Klient je povinný uplatniť reklamáciu písomne s vlastnoručným podpisom a je povinný ju určito, zrozumiteľne, správne a presne uviesť reklamované skutočnosti, ktoré namieta a svoje tvrdenia aj vierohodným spôsobom dokázať - preukázať, najmä predložením právne relevantných dokladov, ktoré je povinný obstarať na svoje vlastné náklady. Klient je ďalej v tejto reklamácii povinný uviesť aj práva, ktoré týmto spôsobom voči spoločnosti uplatňuje a ktoré nie je oprávnený neskôr meniť bez súhlasu spoločnosti.
  3. Spoločnosť klientovi podávajúcemu reklamáciu potvrdí prijatie reklamácie.
  4. Spoločnosť preskúma opodstatnenosť reklamácie a uzná ju ako oprávnenú, alebo neoprávnenú.
  5. Klient je povinný spoločnosti poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť na objasnenie reklamovanej skutočnosti.
  6. Vybavenie reklamácie uskutoční spoločnosť najneskôr do 30 dní odo dňa prijatia reklamácie.
  7. Pokiaľ spoločnosť uzná reklamáciu za oprávnenú, poskytne klientovi náhradu vo forme zľavy na reklamovanú službu alebo iné plnenie.
  8. Neuznané reklamácie oprávňujú klienta na podanie žiadosti o opätovné preskúmanie oprávnenosti reklamácie do rúk konateľa spoločnosti, ktorý reklamáciu znovu posúdi a svoje rozhodnutie oznámi klientovi.
  9. Ostatné právne vzťahy medzi spoločnosťou a klientom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom, sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi spoločnosťou a klientom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území SR, a to v tomto poradí.
  10. Spoločnosť spracováva osobné údaje v zmysle zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
  11. Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 01.01.2013

 

 

Reklamačný formulár

Spoločnosti AKM REALITY PLUS , s.r.o., so sídlom: J. Kozáčeka 2 , 960 01 Zvolen, IČO:44 121 938,  DIČ:20 22 597 379, Zapísaný: Obchodný register Okresného súdu Banská Bystrica, oddiel Sro, vložka č. 14712/S, Štatutárny orgán (konateľ): Ladislav Krahulec

 

Dátum podania reklamácie: .........................

Údaje o maklérovi, ku ktorému sa reklamácia vzťahuje:.............................................................

Typ transakcie, ktorá bola zrealizovaná:  □ predaj □ prenájom □ kúpa

Špecifikácia nehnuteľnosti: .........................................................................................................

.......................................................................................................................................................

 

Údaje o osobe, ktorá podáva reklamáciu (meno, priezvisko, adresa, kontakt, email):

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

 

Vecný obsah reklamácie (vyplňuje osoba, ktorá podáva reklamáciu). Špecifikujte tiež pochybenie v konaní makléra alebo samotnej realitnej kancelárie.

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

 

V.........................,dňa .........................                   ......................................................................       

                                                                                    Podpis osoby, ktorá podáva reklamáciu

AKM Kapital, s.r.o.

Overený člen Združenia realitných kancelárií Slovenska CEPI NARKS

Začínali sme v roku 2021 jednoducho – s veľkým odhodlaním a jasným cieľom: pomáhať ľuďom nájsť miesto, ktoré budú volať domov.
Dnes sme realitná kancelária a zmenáreň vo Zvolene s viac než 20-ročnou históriou, stovkami úspešných obchodov a jedným nemenným princípom – pracujeme zo srdca, ako pre seba.

Ako členovia NARKS (Národná asociácia realitných kancelárií Slovenska) a Realitnej únie Slovenska dbáme na profesionalitu, čestnosť a kvalitu služieb. Popri všetkých oficiálnych certifikátoch nezabúdame, že obchod s nehnuteľnosťami je predovšetkým o ľuďoch, o dôvere a o dobrých rozhodnutiach.
Zvolen a okolie poznáme ako vlastné vrecko – vieme, kde to žije, kde sa oplatí investovať a kde je ticho ako na vidieku.
Radi vám poradíme, pomôžeme a prevedieme vás celým procesom. Bez háčikov, bez malých písmen, s úsmevom.

Zvolen je náš domov – a keď budete chcieť, radi pomôžeme, aby bol aj ten váš presne tam, kde má byť.
Tešíme sa na osobné stretnutie s Vami!!

Súhlas so spracovaním osobných údajov

Dotknutá osoba v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,ZoOOÚ“) potvrdzuje správnosť a aktuálnosť svojich osobných údajov uvedených v kontaktom formulári. Dotknutá osoba týmto čestne vyhlasuje, že udeľuje prevádzkovateľovi svoj výslovný, slobodný, vážny a bezvýhradný súhlas so spracúvaním jej osobných údajov v rozsahu: meno, priezvisko, telefonický kontakt, e-mailová adresa na účel kontaktovania dotknutej osoby ako záujemcu o spoluprácu v informačnom systéme sprostredkovateľa ,,klienti“ počas doby 180 dní od udelenia tohto súhlasu. Dotknutá osoba má právo kedykoľvek odvolať tento súhlas so spracovaním osobných údajov rovnakým spôsobom, akým ho udelila. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracúvania osobných údajov založeného na súhlase pred jeho odvolaním. Práva dotknutej osoby vymedzujú najmä §§ 19 – 30 ZoOOÚ. Práva a povinnosti sprostredkovateľa, ako prevádzkovateľa, vymedzujú najmä §§ 31 – 46 ZoOOÚ. Dotknutá osoba potvrdzuje, že sprostredkovateľ splnil svoju oznamovaciu povinnosť v rozsahu požadovanom ZoOOÚ. Dotknutá osoba berie na vedomie, že na zabezpečenie toho, že spracúvanie jej osobných údajov sa vykonáva v súlade so ZoOOÚ sprostredkovateľ prijal primerané technické, organizačné a personálne opatrenia zodpovedajúce spôsobu spracúvania osobných údajov, pričom zobral do úvahy najmä použiteľné technické prostriedky, dôvernosť a dôležitosť spracúvaných osobných údajov, ako aj rozsah možných rizík, ktoré sú spôsobilé narušiť bezpečnosť alebo funkčnosť jeho informačných systémov. Sprostredkovateľ bude s osobnými údajmi dotknutej osoby zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými a účinnými právnymi predpismi.